zondag 14 augustus 2016

Pokemon

Behalve de verslaving sims heb ik in deze vakantie ook een verslaving van Pokemon gekregen. Het begon allemaal met het spel Pokemon Go. Ik vond al die Pokemons super leuk en ik wou weten hoe ze heten en alles!

Dus ik ben begonnen met het kijken van Pokemon. Misschien wisten jullie het niet maar de pokemonserrie heeft 19 seizoenen dus daar ben je wel even mee bezig wil je het allemaal afkijken! Het is eigenlijk ongeveeer hetzelfde als een Netflix serie kijken die ook heel veel seizoenen heeft.

Er bestaat natuurlijk ook het spel pokemon go die ik ook volop aan het spelen ben. Ik vind het super dat je moet lopen en pokemons moet vangen en als je naar drukke steden zoals Amsterdam gaat dat je  dan superveel pokemons kunt vangen. Daar zijn ook heel veel pokestops en jaims. Helaas is mijn mobiel kapot dus kan ik pokemon go niet spelen net nu ik de laatste week van de vakantie naar Amsterdam ga.

Vroeger was er natuurlijk ook al zo'n hype van pokemon is op TV we moeten kijken maar toen heb ik het nooit gekeken. Misschien als ik toen wel ging kijken had ik toen een verslaving opgebouwd en had ik nu ook pokemonkaarten enzo. Maar die heb ik niet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten