maandag 22 augustus 2016

Broodje Surinaamse kip HEMA

Broodje Surinaamse kip (van de Hema)
Ik was vandaag samen met mijn zussen en mijn moeder aan het shoppen in Zwolle. Het was heel gezellig en we gingen lunchen bij de HEMA. Mijn zus zei : een broodje Surinaamse kip is echt heel erg lekker. Dus ik dacht : okey die neem ik!! En ze had gelijk hij was super lekker.. Daarom vertel ik jullie nu het recept om hem zelf thuis te maken maar probeer hem ook zeker in de winkel want hij is echt super lekker.

Lunch voor 2 personen

Ingrediƫnten
2 afbakbroodjes naar keuze
- 2 kipfilets
- 2 zoetzure augurken
- Handje rucola
- 2 eieren

Voor het Kerriesausje
- 3 eetlepel mayonaise
- 1 theelepel mosterd
-  1 theelepel kerriepoeder

Je kunt ook Kip Kerrie saus gebruiken uit de winkel

Verder nodig
Grilpan

Broodje Surinaamse kip (Hema)-0471Broodje Surinaamse kip (Hema)-0472
Broodje Surinaamse kip (Hema)-0467Broodje Surinaamse kip (Hema)-0473

Geen opmerkingen:

Een reactie posten